loading...
تيم فوتبال ليدوما ممسني
لیدوما بازدید : 873 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

همبازیان، رقیبان و دوستان قدیمی از ساعت 14از نقاط مختلف شهرستان استان و حتی استانهای دیگر خود را به این مراسم رسانده بودند. بعد از دید بازدید و تجدید خاطرات گذشته.این مراسم از ساعت حدودا 15عصر بصورت رسمی با مجری گری مداح اهل بیت حاج عباس خسروی بازیکن سابق استقلال نوراباد و با تلاوت ایاتی از قران کریم اغاز گردید.بعد از طلاوت قران کریم. اقای جعفری ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان که خود از پیشکسوتان جوان فوتبال میباشد.ضمن تسلیت روز تاسوعا و شهادت امام حسین(ع) و اهل بیت ایشان و همچنین خوش امد گویی به پیشکسوتان گفتند که واقعا خوشحال هستند که این چنین برنامه ای انجام شده و چون در محضر اساتید خود سخن گفتن سخت است. تریبون را به خود دوستان میدهند تا از سخنان ان بزرگواران استفاده کنند.


بعد از ان اقای صمد مرادی بانی این کار سخنان خود را با تسلیت تاسوعای حسینی واینکه هرچه داریم امروز از خون اقا امام حسین است سخنان خود را اغاز نمودند. ضمن خوش امدگویی به پیشکسوتان گرامی و با تشریح برنامه هایی که در نظر گرفتند برای ادامه این کار، به تداوم این چنین برنامه هایی که برای روحیه ،دوستی ، همبستگی و کمک به فوتبال شهرستان لازم دانسته تاکید کردند همچنین روز چهارم فروردین را برای تجمع بعدی پیشکسوتان در محل نهالستان شهر نوراباد اعلام نمودند.


در ادامه اقای حاج ابوالحسن موسوی به نوعی پدر فوتبال شهرستان از بازیکنان ومربیان قدیمی فوتبال که سالها ریاست اداره تربیت بدنی را بر عهده داشته و در حال حاظر ریاست شورای اسلامی شهر نوراباد و مدیر تیم فوتبال شهرداری نیزهست روز تاسوعای حسینی را تسلیت گفتند. تقدیر و تشکر کردند برای تشکیل همچین جلساتی  و خیر مقدم حضور دوستان و شاگردان قدیمی خود از دوستان خواستند که دراین تجمعات بدور از هر گونه حاشیه و دخیل کردن مسایل حزبی و سیاسی فقط به فوتبال بپردازند تا خدای نکرده باعث تفرقه و ایجاد شکاف بین دوستان نگردد.

بعد از ایشان خداداد افشاریان داور بین المللی پشت تریبون امد تا در مورد برخی ابهامات و سوالات که دوستان و ورزشکاران شهرستان از وی برای اینکه خود را یاسوجی معرفی کرده بود توضیح دهد.اقای افشاریان که فوتبال را از تیم بهمنیار بابا میدان اغاز کرده بود و داوری را هم از مسابقات داخلی شهرستان ممسنی شروع کرده بود.ایشان هم با تسلیت ماه محرم بخصوص تاسوعای حسینی .با تشکر ازدعوتش به سوالات این چنین پاسخ داد که چون از طرف هییت فوتبال یاسوج به داوری کشور معرفی شده و استان کهگلویه بر خلاف استان فارس که چند تیم در لیگ برتر و دسته اول داشت یاسوج تیمی در این سطح نداشت کمیته داوران کشور با خیال راحت و بدون حرف حدیث داوریهای مختلف را به خصوص تیمهای شیرازی را نیزبه ایشان واگزار میکردند و تا حدودی جواب منتقدین خود را دادند.در ادامه با تعریفی از خاطرات دوران داوری بین المللی و اینکه چگونه همشری همزبان خود را در فروشگایی در ازبکستان دیده به صحبت خود پایان دادند.

اقای حاج اردشیر حسن زاده پیشکسوت بزرگ  فوتبال شهرستان که هم اکنون معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان را بر عهده دارد سخنران بعدی بودند .ایشان نیز صحبتهای خود را با تسلیت تاسوعای حسینی اغاز نمودند. حاج اردشیر حسن زاده از بعضی مسولان گله کردند که چند سال پیش هزینه زیادی کردند تا تیمی از شهرستان نوراباد بعد از سالها انتظار در لیگ کشور  حضور داشته باشد ولی متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرف مسولان و دوستان صورت نگرفت و با وجود هزینه زیادی که برای این تیم جوان و خوب انجام دادند بدلیل عدم همکاری مسولان وقت این تیم نتیجه لازم را نگرفت.با این وجود باز هم تاکید کردند که حاظرند برای پیشرفت فوتبال شهرستان هر کاری که لازمه انجام دهند .


درادامه  اقای حاج علی اکبر بازیار از مربیان زحمت کش و پر انرژی شهرستان که حق استادی بر گردن تقریبا همه پیشکسوتان حاظر داشت سخن گفتند اقای حاج بازیار نیز سخنان خود را با تسلیت شهادت مظلومانه امام حسین و یاران با وفایش از بانی این چنین جلساتی تقدیر تشکرکردند و توضیح دادند که سالهاست تیم پیسکسوتان شهرستان را اداره میکند بدون حمایت از نهاد خاصی از دوستان بخصوص اقای حسن زاده درخواست همکاری کردند.

در پایان به مناسبت روز تاسوعای حسینی با مداحی حاج عباس خسروی نوحه ای که شاعرش خود حاج بازیار پیشکسوت  فوتبال بودند را نوحه سرایی کردند و حضار به سینه زنی پرداختند.تا یاد خاطره اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس را  که همیشه در دل ورزشکاران جایگاه خاصی دارند را گرامی دارند.

  

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبسایت تيم فوتبال ليدوما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 53,198
  • جدول لیگ برتر فارس

    ردیف

    تیم

    بازی

    تفاضل

    امتیاز

    ۱

    ارمان صدرا شیراز

    ۱۷

    ۱۹

    ۳۸

    ۲

    استقلال لطیفی لارستان

    ۱۷

    ۳

    ۲۷

    ۳

    لیدوما نورآباد

    ۱۷

    ۴

    ۲۵

    ۴

    عقاب  شیراز

    ۱۷

    ۵

    ۲۴

    ۵

    هلال احمر گراش

    ۱۷

    ۳

    ۲۴

    ۶

    شهید باقری گویم

    ۱۷

    -۲

    ۲۳

    ۷

    پادنا میمند

    ۱۷

    -۳

    ۲۲

    ۸

    گلستان فاروق مرودشت

    ۱۷

    -۶

    ۲۲

    ۹

    مقاومت پاسارگاد

    ۱۷

    -۲

    ۲۰

    ۱۰

    امیرکبیر نورآباد

    ۱۷

    ۴

    ۱۹

    ۱۱

    شهرداری نورآباد

    ۱۷

    -۹

    ۱۶

    ۱۲

    آلپ سون قشقایی

    ۱۷

    -۱۷

    ۱۶

    برنامه هفته شانزدهم

     جمعه 94/10/25   پادنا = فاروق ساعت 14 میمند 

    جمعه 94/10/25   شهرداری نورآباد = عقاب ساعت 14 نورآباد

    جمعه 94/10/25   شهید باقری = استقلال لار ساعت 14 گویم

    یکشنبه 94/10/27   بسیج پاسارگاد = آلپ سون ساعت 14 سعادتشهر

    یکشنبه 94/10/27  هلال احمر = لیدوما ساعت 14 گراش

    یکشنبه 94/10/27   آرمان صدرا = امیرکبیر ساعت 14 سیمان

    نتایج هفته ی پانزدهم

    گلستان فاروق ۱ شهرداری نورآباد ۱

    آرمان صدرا ۲     آلب سون قشقایی ۰

    هلال احمر گراش ۴  پادنا میمند ۲

    استقلال لارستان ۱  مقاومت پاسارگاد ۰

    شهید باقری گویم ۱ عقاب شیراز ۰